Coor udvider aftale med KommuneKredit med kantineløsning
Siden 1. oktober 2020 har Coor stået for teknisk ejendomsvedligehold, rengøring, reception, vagt og andre opgaver hos KommuneKredit. Nu udvides aftalen, så Coor også fra 1. juni 2021 leverer kantineløsningen til KommuneKredit
Siden 1. oktober 2020 har Coor stået for teknisk ejendomsvedligehold, rengøring, reception, vagt og andre opgaver hos KommuneKredit. Nu udvides aftalen, så Coor også fra 1. juni 2021 leverer kantineløsningen til KommuneKredit, fortæller Nadia Bording Nielsen, Facility Manager fra KommuneKredit:
- Det var oplagt også at lade Coor, som vi allerede har et godt samarbejde med, tage sig af vores kantineløsning. Derudover var det bæredygtige aspekt og professionalismen vigtige parametre, da vi traf beslutningen om at skifte til Coor.
Fokus på bæredygtighed, økologi og inspirerende madoplevelser
Kantinen er bronzemærket, hvilket betyder, at 30 til 60 procent af råvarerne er økologiske. Kantinen vil fortsat tilbyde take away til medarbejderne, men som noget nyt vil kantinen også tilbyde morgenmad til medarbejderne.
Men ud over bæredygtighed og økologi handler madkonceptet også om variation, oplevelser og inspiration hos medarbejderne, fortæller Søren Kanne, divisionsdirektør, FOOD by Coor:
- Vi vil pirre medarbejdernes sanser med frisk fisk, økologisk gris og okse, og vind og skæve grøntsager, tilberedt på nye og spændende måder. Hos os går der aldrig hverdag i hverdagen, og vi er naturligvis stolte over at få lov til at skabe oplevelser og inspirere til madmod hos medarbejderne i KommuneKredit.